26.01.2010

Saab z Cytrynka.

Dziś chciałbym wam pokazać dwa urocze pojazdy , które można spotkać w okolicach mojego ulubionego Żoliborskiego placu Wilsona. Są to Saab 96 oraz Citroen 2CV - dwa klasyczne auta. Jedno bardzo popularne , drugie zaś rzadko spotykane , ba ! taki model Saaba widziałem tylko raz w życiu.
Uroczą parę pierwszy raz spotkałem bodajże w lipcu 2009 - niestety nie miałem wtedy przy sobie aparatu. Następna okazja przydarzyła się dopiero u schyłku lata. Na przełomie września i października. Tego dnia postanowiłem skorzystać z pozostawionego mi Saxo (pozdro Pichal) i ruszyć porobić jakieś zdjęcia. Pogoda była dość ciekawa , odwiedzin Saaba z Cytrynką nie miałem w ogóle w planach. No , ale jak to bywa z planami , w moje wdarł się "spontan". Akurat przejeżdżałem odpowiednią ulicą i tym razem sobie nie odpuściłem.

A teraz zapraszam do zdjęć.


Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket



Tak wiem fotki nie są ułożone jak należy i niech tak pozostanie.

To tyle na dzisiaj.

Uśmiechnięty.

1 komentarz: