25.01.2010

Czas start...

...hmmm a może inaczej , czas wrócić do sfery blogowania.

Poprzedni poszedł do śmieci wraz z jego zawartością. Trochę rzeczy z poprzednika uda mi się wrzucić , jeśli są jacyś chętni... Nawet już nie pamiętam kiedy "zysztof" został usunięty. W sumie mało kto na niego zaglądał - mam nadzieje , że z tym historia się nie powtórzy. A co się działo u mnie między jednym , a drugim?

W skrócie - DUŻO. Przyjąłem do głowy masę różnorakiej wiedzy , kilogramy doświadczeń oraz zdobyłem wiele wspomnień , które warto pamiętać. Do tego udało mi się wytrzowyć...nie wiem jak to określić... nich to będzie złota zasada , której się trzymam i jej nie puszcze - brzmi ona z angielska "Mind Full of Colors". Przyznam , że działa i mi z tym dobrze . No i w angielskim wydaniu jakoś ładniej brzmi.

Troszkę już napisałem co i jak u mnie. Więcej będzie dochodzić z czasem. Teraz pora przedstawić moje plany co chce tutaj zamieszczać ( zobaczymy jak mi to wyjdzie) :
  • Zdjęcia - wszystkie wykonane przeze mnie , o różnej tematyce - nie mam jakiejś ulubionej dziedziny , więc możecie być gotowi na pojedyncze sztuki lub całe serie.
  • Teksty - dużo tego nie będzie , ale jakimś tekścikiem też zapodam :P
  • Życie - no chyba nie muszę tłumaczyć ;)
Na zachętę wrzucę jakieś zdjęcie , ale to w następnym poście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz